zaterdag 26 november 2016

Alex de Wit, wijkagent Roghorst, stelt zich voor

Alex de Wit is namens de politie de wijkagent voor onder andere de Roghorst: “Mijn taken zijn natuurlijk dezelfde als bij andere politieagenten: het helpen van mensen en het proberen op te lossen van strafbare feiten. Echter, de taak van wijkagent gaat verder. Ik kijk bijvoorbeeld achter de voordeur en kan verbanden leggen tussen incidenten. Daarnaast onderhoud en maak ik contact met externe partners zodat uitdagingen integraal kunnen worden aangepakt.”


De Wit: "Als bewoner van de Roghorst kent u de wijk het beste. Daarom is het goed dat als u iets verdachts ziet, u de politie belt. Voor mogelijke inbrekers of jongelui die op de Piekschool vernielingen aanrichten na schooltijd, mag u zelfs 112 bellen! Dat vergroot de reactiesnelheid en dus de mogelijkheid om de daders te pakken."

U kunt de politie bereiken via 0900-8844 of 112.
Via mail ben ik te bereiken op alex.h.de.wit@politie.nl
Ook ben ik te volgen op twitter: @A_de_Wit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten